In the mood voor iets zoeeet?

Panos introduceert iconische rijsttaartje in een nieuw (kruimeldeeg) jasje

Romige rijstpap, verfijnde vanillesmaak en een knapperige korst…Het vernieuwde rijsttaartje van Panos is een absolute must-try voor alle liefhebbers van dit hemelse gebak. Of je nu een chilldag of deadlinedag hebt of gewoon zin hebt in iets zoets, dit kuipje geluk geeft je zin in élke dag!


Ultieme favoriet bij Belgen

Roept een rijsttaartje bij jou ook nostalgische gevoelens op? Het kenmerkende ronde rijstgebakje van Panos is de favoriet van (bijna) alle Belgen, met tot wel 70.000 verkochte stuks per maand. 

Het gebakje vindt zijn oorsprong in het voormalige prinsdom Luik en behoort daarmee tot een van de oudst bekende lekkernijen uit Wallonië. Maar ook in de rest van ons land is het tot op vandaag razend populair. Het rijsttaartje is als het ware de Ronde Van Vlaanderen onder de gebakjes - een klassieker onder wielrenners én levensgenieters.

"De vernieuwde receptuur, ontwikkeld door de ervaren bakkers van La Lorraine en vers afgebakken in de Panos-winkels, belooft een nog krokantere, romigere en smeuïgere smaakbeleving. Net huisbereid! Het geheim zit hem in de hoogwaardige ingrediënten en moderne productietechnieken die La Lorraine en Panos garanderen," vertelt Erwin Van der Weerden, Marketing Director bij Panos.

Het resultaat: een rijsttaartje from heaven! Het vernieuwde rijsttaartje is vanaf nu beschikbaar in alle Panos-winkels en kost € 2,70 per stuk (aanbevolen verkoopprijs).

Download hier beeldmateriaal

Panos heeft er zin iiin met Walkie Talkie

Vanaf dit jaar bouwt PR agency Walkie Talkie voor Panos verder aan de nieuwe leefwereld en baseline “Zin iiin” met als doel om de bakkerijketen te positioneren als dé hotspot voor foodies en liefhebbers van knapperige, lekkere en vers bereide bakkerijproducten. 

Wat mag je de komende maanden van ons verwachten?

  • Productnieuws & merknieuws
  • Leuke campagnes
  • Innovaties
  • ...

Waarvoor kan je bij ons aankloppen?

  • Interviews
  • Tests
  • Beeldmateriaal & extra info
  • Alle andere persgerelateerde vragen

 

Voor meer informatie of bij vragen, gelieve ons perscontact te contacteren:

Walkie Talkie I Rhany Opalfvens l panos@talkie.be

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over PANOS

Over Panos
Panos opende in 1982 de eerste winkel in Oostende en is sindsdien dé referentie voor belegde broodjes, zoete bakkerijproducten en warme snacks in België. Panos is een franchisemerk van Deli nv en is onderdeel van La Lorraine Bakery Group.

De baseline ‘Zin iiin’ belooft een energieboost in je dag met knapperige, lekkere en vers bereide verwennerij voor iedereen; gemakkelijk te verkrijgen en gemakkelijk te eten. Heb je een chilldag of een baaldag? Met Panos krijg je zin in élke dag!

Je vindt Panos in steden en gemeenten (City, Press), onderweg (Rail, Metro, Petrol, Highway, Airport) en in de Plopsa-pretparken. Panos is aanwezig in België, Nederland en Luxemburg.

Meer info op panos.be.

Over La Loraine Bakery Group
La Lorraine Bakery Group (LLBG) is een Belgisch familiebedrijf met meer dan 80 jaar ervaring in de maalderij- en bakkerijsector en werd opgericht door Gerard Vanherpe. De hoofdzetel bevindt zich in Ninove. LLBG produceert in 17 verschillende sites en levert verse bakkerijproducten in meer dan 35 landen. Dagelijks zetten meer dan 4.800 gepassioneerde medewerkers zich in voor het vervaardigen van hoogwaardige producten die wereldwijd worden gewaardeerd door consumenten, retailers en de foodservice-branche. La Lorraine streeft continu naar de beste productkwaliteit door middel van state-of-the-art technologie in een grootschalig productieproces met respect voor de artisanale kwaliteit. 

Het bedrijf verkoopt ook producten rechtstreeks aan de consument. De afgelopen 40 jaar bouwde de bakery group een sterk franchisenetwerk op van Panos- en Deliway-shops. 

Meer info: llbg.com

Neem contact op met

www.panos.be