Average Rob en Panos maken samen The Ultimate Broodje: de limited edition Vol-Au-Vent Remix

Wat krijg je als je de grootste vol-au-vent fan van België samen aan tafel zet met dé expert in belegde broodjes? Juist ja: een limited edition die je instant doet watertanden. Average Rob en Panos sloegen de handen in elkaar en ontwikkelden samen de Vol-Au-Vent Remix, Average Rob Edition. Want als iemand vol-au-vent ademt, dan is het Rob wel. Zijn favoriete geur? Vol-au-vent. Zijn favoriete gerecht? Vol-au-vent. En zijn ultieme droom? Een eigen broodje vol-au-vent natuurlijk.

The Ultimate Broodje

“Sinds ik jong ben, ga ik al naar Panos voor mijn broodjes. Een echt Belgisch bedrijf dat de broodjescultuur met hart en ziel respecteert. Dus toen ze me vroegen of we samen een eigen broodje konden ontwikkelen, zeiden we bijna tegelijk: “Broodje vol-au-vent.” De rest is geschiedenis,” vertelt Robert Van Impe (Average Rob).

En hoe dat broodje er dan uitziet? Comfort food in de vorm van een rijk gevuld broodje: vol-au-ventsaus, gebraden kip en kipgehaktbal, opgewarmd voor smeuïgheid en extra crunch, afgewerkt met frisse slamix en een kwakske mayonaise. Kortom: een Remix van Robs favoriete Belgische klassieker. 

“Ik ben ontzettend trots dat ik met zo’n iconische keten een eigen broodje mag lanceren. Vol-au-vent is een belangrijk deel van mijn leven, ik heb het zelfs laten tatoeëren. We hebben het broodje samen ontwikkeld, en na twee à drie proefsessies kwamen we uit op wat misschien wel het beste broodje ooit is. Een perfecte mix van Belgische broodjescultuur en het beste gerecht ter wereld,” vertelt Rob.

Voor Panos is deze co-creatie met Rob een match made in heaven:

“Average Rob is voor ons hét toonbeeld van Belgische goesting. Zijn liefde voor vol-au-vent is legendarisch, en samen hebben we die liefde vertaald naar de Vol-Au-Vent Remix: boordevol smaak én belgitude. Geen average broodje, maar een ode aan een ultieme Belgische klassieker. Helemaal in lijn met waar we bij Panos voor staan: zin geven in elke dag,” vertelt Erwin Van der Weerden, Marketing Director bij Panos.

Live, laugh, vol-au-vent: een exclusieve merch collectie 

Is jouw motto ook live, laugh, vol-au-vent? Dan wil je deze limited merch absoluut in handen krijgen. In de herkenbare streetwear-stijl van Average Rob brengt Panos een collectie uit die je kan winnen via de TikTok- en Instagrampagina van Panos en de wedstrijdpagina via de homepage van panos.be. Met collector’s items als een skateboard deck en slides met print van het broodje, Live Laugh Vol-au-Vent petjes, T-shirts en een comfy sweater ben je straks niet alleen fan van het broodje, maar ook helemaal vol-au-vent remixed. 

 

Binnenkort beschikbaar voor alle poulains en poulékes

Zin iiin? Wacht dan niet te lang, de Vol-Au-Vent Remix, Average Rob Edition is tijdelijk beschikbaar van 26 augustus 2025 tot 6 januari 2026 in alle Panos-winkels.

Adviesprijs: €4,90 - ook verkrijgbaar in een large variant (mits supplement).

 

Download hier beeldmateriaal

 

Voor meer informatie of bij vragen, gelieve ons perscontact te contacteren:

Rhany Opalfvens I panos@talkie.be

Share

Meest recente verhalen

Website preview
Website preview
Panos viert de klassieker onder de salades… in een broodje!
Eén iconisch recept, drie verrassende manieren om te proeven
panos.talkie.be
Website preview
Worstenbroodje Remix: dé Panos snack met een ultieme twist
Worstenbroodje lovers, this one’s for you! Panos dropt een gloednieuwe twist op een absolute klassieker: het Worstenbroodje Remix met iconische Bickysaus. Enkel voor de echte fans, én slechts tijdelijk verkrijgbaar. Maak je klaar om te proeven, te delen (of net niet), en vooral te genieten!
panos.talkie.be

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over PANOS

Over Panos
Panos opende in 1982 de eerste winkel in Oostende en is sindsdien dé referentie voor belegde broodjes, zoete bakkerijproducten en warme snacks in België. Panos is een franchisemerk van Deli nv en is onderdeel van La Lorraine Bakery Group.

De baseline ‘Zin iiin’ belooft een energieboost in je dag met knapperige, lekkere en vers bereide verwennerij voor iedereen; gemakkelijk te verkrijgen en gemakkelijk te eten. Heb je een chilldag of een baaldag? Met Panos krijg je zin in élke dag!

Je vindt Panos in steden en gemeenten (City, Press), onderweg (Rail, Metro, Petrol, Highway, Airport) en in de Plopsa-pretparken. Panos is aanwezig in België, Nederland en Luxemburg.

Meer info op panos.be.

Over La Loraine Bakery Group
La Lorraine Bakery Group (LLBG) is een Belgisch familiebedrijf met meer dan 80 jaar ervaring in de maalderij- en bakkerijsector en werd opgericht door Gerard Vanherpe. De hoofdzetel bevindt zich in Ninove. LLBG produceert in 17 verschillende sites en levert verse bakkerijproducten in meer dan 35 landen. Dagelijks zetten meer dan 4.800 gepassioneerde medewerkers zich in voor het vervaardigen van hoogwaardige producten die wereldwijd worden gewaardeerd door consumenten, retailers en de foodservice-branche. La Lorraine streeft continu naar de beste productkwaliteit door middel van state-of-the-art technologie in een grootschalig productieproces met respect voor de artisanale kwaliteit. 

Het bedrijf verkoopt ook producten rechtstreeks aan de consument. De afgelopen 40 jaar bouwde de bakery group een sterk franchisenetwerk op van Panos- en Deliway-shops. 

Meer info: llbg.com

Neem contact op met

panos@talkie.be

www.panos.be